Özellikler
Mutfak Türü
İtalyan
Nesi Meşhur
İtalyan
Ödeme Şekli
Nakit
Ortalama Fiyat Hesaplama
İki kişilik fiyat hesaplaması şu şekilde yapılır: 1 adet başlangıç tabağı + 2 ana yemek + 2 alkolsüz içecek + 1 adet tatlı. Gerçek fiyat restorana gittiğinizde yemek istedikleriniz ve menü fiyatlarındaki değişime göre farklılık gösterebilir. Eğlence mekanları haricinde alkol alınmadığı varsayılmıştır.
Bursa İlgili Olarak
Bursa bölgesindeki İtalyan restoranları, yakınımdaki İtalyan, Bursa bölgesindeki İtalyan restoranları, Kükürtlü bölgesindeki İtalyan restoranları, Bursa içindeki Yemek, yakınımdaki Yemek, Bursa içindeki Yemek, Kükürtlü içindeki Yemek, Bursa içindeki , yakınımdaki , Bursa içindeki , Kükürtlü içindeki , Bursa, Bursa bölgesindeki restoranlar, Kükürtlü restoranları, En iyi Kükürtlü restoranları, Bursa restoranları
Bursa Populer Mekanlar
Alemdar restoranları, Çekirge restoranları, Acemler restoranları, Çekirge Cad. restoranları
Yorumlar
-
Kaan O******
2075 Gün Önce“Umarim Bursa da daha güzel mekanlar vardir da biz bulamamisizdir. Cafe Lattesinde kah ...devamını görüntüle
-
Doga K******
2075 Gün Önce“Mekan gayet guzel bir yerde Kukurtlu caddesi uzerinde. Cogunlukla acik bolgesi kullan ...devamını görüntüle
Bir Yorum Yazın
* Bu firma ile ilgili değerlendirmeni ve tecrübelerini belirterek kullanıcılarımıza yardımcı olabilirsin.
Yorumlar
Kaan O******
“Umarim Bursa da daha güzel mekanlar vardir da biz bulamamisizdir. Cafe Lattesinde kahve eksikti ve soguktu. Ellerinde bize önerebilecekleri cheese cake ve sufle vardi. Onlarin deyimiyle digerlerinin zamani geçmisti. Gece esimin bulantisindan cheese cake inde zamanin geçtigini anladik. Sufle sekerden olusuyordu sanki. Yaninda getirdikleri krema sivi beyaz bir seydi. Bursanin en güzel tarafi Izmire dönüstü sanirim. Reyhan, Sevinç, Bravo, Kahve Dünyasi diyorum. Bari buralari görün sonra cafe açin veya açmayin. Yurt disinda kileri söylemiyorum bile. Kükürtlü caddesi nezih bir cadde. Biraz ileride starbucks vardi. Yani buralarda insanlar cafeye gidiyor ki oraya açmis. Bu mudur. Menü olarak masaya telefon getirmekle olmuyor bu isler. Yine çalisanlari tenzih etmem lazim. Canla basla çalisiyorlar. Sanki kendi yerleri gibi. Tuvaletler orta dogu esintisine maruz kalmisti.
Doga K******
“Mekan gayet guzel bir yerde Kukurtlu caddesi uzerinde. Cogunlukla acik bolgesi kullaniliyor ama iceride kapali alanda da masalari var. Acik alanda heryerde isitici var hic usumuyorsunuz. Bugune kadar ne yediysem begendim ozellikle limon soslu tavuk favorim (Somonu da tavsiye edilir). Hellim peynirli salatanin hellimleri gayet guzeldi. Ayrica salata sosu olarak balzamik glaze getirmeleri de baya hos bir ayrintiydi. Ablamin yedigi ispanakli tavuk rulo da cok lezzetliydi. Kahveler deseniz her zaman guzel. Americano dan yana kullandim bugunku tercihimi ama espresso da cok guzel hatta americano dan daha guzel diyebilirim. Kahvenin yaninda kucuk bir biskuvi koymalari da hos. <br/>Yemek fiyatlari bana gore lezzet ve miktarina gore cok makul. Hatta benim gibi Istanbulda yasayan biri icin ucuz. Limon soslu tavuk 13tl, salata 14 tl yanlis hatirlamiyorsam, ispanakli tavuk da 14 veya 15 tl. <br/>Gelelim mekanla ilgili eksilere. Oncelikle servisleri cok yavas, cafe tam dolu degilken de yavas full iken de. Garsonlar genelde ilgisiz hele bugunku asik yuzlu bile denebilir. Boyle bir yere bu servisi yakistiramadim. Akilda tutmak zor geliyorsa siparisleri bunun basit cozumleri var, yazmak gibi mesela. O acidan profesyonel bir garsonluk gormuyorsunuz. <br/>Bunun disinda tecrubelerimden gayet memnunum, yine giderim hic suphesiz.
Düğün salonu, gelinlik, damatlık ve daha pek çok kategoriyi keşfetmeye hemen başla!
Yorumlar
“Umarim Bursa da daha güzel mekanlar vardir da biz bulamamisizdir. Cafe Lattesinde kahve eksikti ve soguktu. Ellerinde bize önerebilecekleri cheese cake ve sufle vardi. Onlarin deyimiyle digerlerinin zamani geçmisti. Gece esimin bulantisindan cheese cake inde zamanin geçtigini anladik. Sufle sekerden olusuyordu sanki. Yaninda getirdikleri krema sivi beyaz bir seydi. Bursanin en güzel tarafi Izmire dönüstü sanirim. Reyhan, Sevinç, Bravo, Kahve Dünyasi diyorum. Bari buralari görün sonra cafe açin veya açmayin. Yurt disinda kileri söylemiyorum bile. Kükürtlü caddesi nezih bir cadde. Biraz ileride starbucks vardi. Yani buralarda insanlar cafeye gidiyor ki oraya açmis. Bu mudur. Menü olarak masaya telefon getirmekle olmuyor bu isler. Yine çalisanlari tenzih etmem lazim. Canla basla çalisiyorlar. Sanki kendi yerleri gibi. Tuvaletler orta dogu esintisine maruz kalmisti.“
“Mekan gayet guzel bir yerde Kukurtlu caddesi uzerinde. Cogunlukla acik bolgesi kullaniliyor ama iceride kapali alanda da masalari var. Acik alanda heryerde isitici var hic usumuyorsunuz. Bugune kadar ne yediysem begendim ozellikle limon soslu tavuk favorim (Somonu da tavsiye edilir). Hellim peynirli salatanin hellimleri gayet guzeldi. Ayrica salata sosu olarak balzamik glaze getirmeleri de baya hos bir ayrintiydi. Ablamin yedigi ispanakli tavuk rulo da cok lezzetliydi. Kahveler deseniz her zaman guzel. Americano dan yana kullandim bugunku tercihimi ama espresso da cok guzel hatta americano dan daha guzel diyebilirim. Kahvenin yaninda kucuk bir biskuvi koymalari da hos. Yemek fiyatlari bana gore lezzet ve miktarina gore cok makul. Hatta benim gibi Istanbulda yasayan biri icin ucuz. Limon soslu tavuk 13tl, salata 14 tl yanlis hatirlamiyorsam, ispanakli tavuk da 14 veya 15 tl. Gelelim mekanla ilgili eksilere. Oncelikle servisleri cok yavas, cafe tam dolu degilken de yavas full iken de. Garsonlar genelde ilgisiz hele bugunku asik yuzlu bile denebilir. Boyle bir yere bu servisi yakistiramadim. Akilda tutmak zor geliyorsa siparisleri bunun basit cozumleri var, yazmak gibi mesela. O acidan profesyonel bir garsonluk gormuyorsunuz. Bunun disinda tecrubelerimden gayet memnunum, yine giderim hic suphesiz.“