Özellikler
Mutfak Türü
Restaurant Cafe
Nesi Meşhur
Restaurant Cafe
Açık Olduğu Günler
Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma, Cumartesi, Pazar
Ödeme Şekli
Kredi Kartı, Nakit
Ortalama Fiyat Hesaplama
İki kişilik fiyat hesaplaması şu şekilde yapılır: 1 adet başlangıç tabağı + 2 ana yemek + 2 alkolsüz içecek + 1 adet tatlı. Gerçek fiyat restorana gittiğinizde yemek istedikleriniz ve menü fiyatlarındaki değişime göre farklılık gösterebilir. Eğlence mekanları haricinde alkol alınmadığı varsayılmıştır.
İstanbul İlgili Olarak
İstanbul, İstanbul bölgesindeki restoranlar, Küçükçekmece Merkez restoranları, En iyi Küçükçekmece Merkez restoranları, Küçükçekmece restoranları, Istanbul bölgesindeki Restaurant Cafe restoranları, yakınımdaki Restaurant Cafe, Küçükçekmece bölgesindeki Restaurant Cafe restoran, Küçükçekmece Merkez bölgesindeki Restaurant Cafe r, Istanbul içindeki Cafe, yakınımdaki Cafe, Küçükçekmece içindeki Cafe, Küçükçekmece Merkez içindeki Cafe, Istanbul içindeki , yakınımdaki , Küçükçekmece içindeki , Küçükçekmece Merkez içindeki , Istanbul içindeki , yakınımdaki , Küçükçekmece içindeki , Küçükçekmece Merkez içindeki , Istanbuldaki Yılbaşı Partileri, Istanbulda Noele Özel
İstanbul Populer Mekanlar
Cennet restoranları, Tepeüstü, Küçükçekmece restoranları, Basınköy restoranları, Yeşilova restoranları
Hakkında
Yorumlar
-
Mehtap D******
2080 Gün Önce“Mekan ferah ve güzel kahvaltı doyurucu. Ama! Eğer size sunulan menüdeki serpme kahval ...devamını görüntüle
-
Doğa M******
2080 Gün Önce“Bir mekandan daha ne beklenir bu yaz sıcağında göl kenarında ferahlatici bir havası v ...devamını görüntüle
Bir Yorum Yazın
* Bu firma ile ilgili değerlendirmeni ve tecrübelerini belirterek kullanıcılarımıza yardımcı olabilirsin.
Yorumlar
Mehtap D******
“Mekan ferah ve güzel kahvaltı doyurucu. Ama! Eğer size sunulan menüdeki serpme kahvaltı seçeneğinde okuduğunuz şeylerin masaya geleceğini umuyorsanız büyük bir hayal kırıklığı sizi bekliyor demektir. Menüde nutella yazıyor ama gelen nutella değil çokokrem. Menüde yazan sosis, sahanda sosis, yumurtalı ekmek ve tahin pekmez gibi şeyler masaya gelmedi. Yani menüyü okuyup ooo 85 tl nutella sosis kızartma yumurtalı ekmek gibi midemi şenlendirecek kahvaltı seçeneklerine değer diyorsanız bunları yemeyeceksiniz bilginiz olsun. Sadece menüyü doldurmak amaçlı yazmışlar. Ha bir de menüde yazan organik reçel çeşitlerinden kasıtları bim in çilek reçeli idi . Organik reçel daha önce görmediyseniz ya da tatmadıysanız bu mekanda yediğiniz reçeller bim reçelidir. Organik reçel değil. Gelen ekmekler bayat ve soğuktu. Eğer karnım çok aç sahilde yürüdüm girip şurda bir karnımı doyurayım gibi bir beklentiniz varsa aldanırsınız. Mekanda bizim dışımızda sadece iki masa vardı, yani yoğun değildi ve buna rağmen en az 25 dk bekledik. Masanıza gelen suyun da bir jest olduğunu düşünmeyin. Hesaba yapıştırıyorlar. Özetle diyeceğim şu ki, gerçekten doyduk ama menüde yazan şeyler ile doymadık. Menü dışındaki şeyler ile doyduk. Menü beklentisi ile gitmezseniz doyarsınız.
Doğa M******
“Bir mekandan daha ne beklenir bu yaz sıcağında göl kenarında ferahlatici bir havası var ben kahvaltısından vazgeçemiyorum pazar günleri kessin giderim hele kahvaltıda gelen süt receline doyamıyorum sırf sadece onun için bile giderim benden söylemesi bir deneyin derim
Düğün salonu, gelinlik, damatlık ve daha pek çok kategoriyi keşfetmeye hemen başla!
Yorumlar
“Mekan ferah ve güzel kahvaltı doyurucu. Ama! Eğer size sunulan menüdeki serpme kahvaltı seçeneğinde okuduğunuz şeylerin masaya geleceğini umuyorsanız büyük bir hayal kırıklığı sizi bekliyor demektir. Menüde nutella yazıyor ama gelen nutella değil çokokrem. Menüde yazan sosis, sahanda sosis, yumurtalı ekmek ve tahin pekmez gibi şeyler masaya gelmedi. Yani menüyü okuyup ooo 85 tl nutella sosis kızartma yumurtalı ekmek gibi midemi şenlendirecek kahvaltı seçeneklerine değer diyorsanız bunları yemeyeceksiniz bilginiz olsun. Sadece menüyü doldurmak amaçlı yazmışlar. Ha bir de menüde yazan organik reçel çeşitlerinden kasıtları bim in çilek reçeli idi . Organik reçel daha önce görmediyseniz ya da tatmadıysanız bu mekanda yediğiniz reçeller bim reçelidir. Organik reçel değil. Gelen ekmekler bayat ve soğuktu. Eğer karnım çok aç sahilde yürüdüm girip şurda bir karnımı doyurayım gibi bir beklentiniz varsa aldanırsınız. Mekanda bizim dışımızda sadece iki masa vardı, yani yoğun değildi ve buna rağmen en az 25 dk bekledik. Masanıza gelen suyun da bir jest olduğunu düşünmeyin. Hesaba yapıştırıyorlar. Özetle diyeceğim şu ki, gerçekten doyduk ama menüde yazan şeyler ile doymadık. Menü dışındaki şeyler ile doyduk. Menü beklentisi ile gitmezseniz doyarsınız.“
“Bir mekandan daha ne beklenir bu yaz sıcağında göl kenarında ferahlatici bir havası var ben kahvaltısından vazgeçemiyorum pazar günleri kessin giderim hele kahvaltıda gelen süt receline doyamıyorum sırf sadece onun için bile giderim benden söylemesi bir deneyin derim“